Kezdetek

Sziasztok! 
Ha és amennyiben minden jól megy, akkor itt, ezen a szent helyen egy kritikákkal foglalkozó blog fog létrejönni Livi és az én közreműködésemmel. Igen-igen, tudjuk mindketten, hogy számtalan ilyen lapot lehet találni a blogspot világában - és akinek nem inge, az tényleg ne vegye magára -, de ezek igen nagy százaléka gyakorlatilag mindenre azt írja, hogy "Hű, klassz" vagy "De jó, tök egyedi". Mindenre. A huszonötmilliószor olvasott klisékre is. Pedig ami klisé, az klisé, ami nyelvtani szempontból helytelen, az helytelen. 
Azáltal, hogyha valaki egy nyelvtani - és esztétikai - hibáktól hemzsegő blogjára azt a kritikát (félve nevezem így azt a három mondatot, amibe ilyen címszó alatt néhol belefutottam) kapja, hogy ez jó, akkor ezzel nem csakhogy félrevezetik őt, de valamilyen szinten el is zárják a fejlődés lehetőségétől. És most nem merülök el abban, hogy néha a kritikák is hemzsegnek az alapvető helyesírási hibáktól, a megfogalmazás pedig pongyola, semmilyen.
Én azon a véleményen vagyok, hogy a kritika igenis lehet építő jellegű, anélkül hogy az bántó lenne. És ez a kritika sokat tud segíteni, mert szerintem sokat számít az, hogy ha valaki külső szemlélőként olvas el valamit, mert nagyon másképpen tudja értelmezni a leírtakat, ezt tapasztalatból mondom. 
Tehát, kritikát lehet kérni tőlünk, ennek a mikéntjét a "Rendelés menete" menüpont alatt olvashatjátok. Remélem a segítségetekre lehetünk majd, mert ez a blog elsősorban Értetek jött létre :)
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése