Díj 02.




1, Rakd ki, kitől van!
2, Írj magadról 10 dolgot!
3, Válaszolj 10 kérdésre!
4, Tegyél fel tíz kérdést!
5, Küldd el 10 embernek!
6, Iratkozz fel a küldő blogjára!

Nagyon köszönjük a díjat Fruzsiinak.

10 dolog rólunk:
1. Éppen mind a ketten nagyon nagy VB-lázban égünk.
2. Ennek ellenére nem néztük meg az összes meccset, csak az izgalmasnak ígérkezőket meg az olyanokat, ahol valamelyikünk/mindkettőnk kedvenc csapata/játékosa érintett volt.
3. A saját szórakoztatásunkra még egy tippelős játékot is kitaláltunk a világbajnokság idejére.
4. Hála nekem (is), Dóri egyre több német focistát szeret, egyre jobban. Például Reust meg Gomezt. *büszkefej*
5. Hála Dórinak (is {mi az, hogy is, ha te nem vagy, még mindig a boldog kis spanyolutáló világomban élnék. :D}), megszerettem Xabi Alonsót, és barátkozunk Alexis Sánchezzel. *Dóri büszkefej* 
6. Szeretjük a Nutellát.
7. A Nutella reklámokat még jobban, meg a Bifi reklámokat, meg a Bitburger reklámokat is.
8. Nem tudunk mit kitalálni, úgyhogy már ilyen ötleteink vannak, hogy: szeretjük a meleg kapusokat. xD Pedig igazából csak egy meleg kapust szeretünk. De őt nagyon *-*
9. Sarah és Basti cukik együtt. Pont.

10. De Basti és Lukas még cukibb.



10 válasz:
Vannak komolyabb terveid az írással?
Livi: Nincsenek, csak saját magamat és azt a néhány, imádnivaló és lelkesen pipálgató meg kommentelgető olvasómat szórakoztatom az irományaimmal.
Dora G.: Régebben voltak ambícióim afelé, hogy újságíró legyek, de mára ezek csak gyerekkori álmok. Szóval igazából csak önmagam és maroknyi közönségem szórakoztatására írok.

Mik a kedvenc sorozataid?
Livi: Felkészülni, vigyázz… Végtelen hosszú felsorolás következik! Nagyon nagy sorozatrajongó, mondhatni inkább sorozatfüggő vagyok, szinte nem telik el úgy nap, hogy ne nézzek valamit. Van néhány régebbi szerelmem, amiket már befejeztem (de bármikor kapható lennék az újranézésükre), ilyen pl. Prison break, a Gossip Girl, a Bűbájos boszorkák, A híd, a Medicopter 117, a Hetedik mennyország és a Once Upon a Time in Wonderland. Aztán ott vannak azok, amiket jelenleg is folyamatosan nézek, ezek az Under the Dome, a Happy Endings, és az Orange Is the New Black. És ott vannak azok, amik éppen szünetre mentek, de már nagyon hiányolom őket, például a Once Upon a Time, az Orphan Black, a Baby Daddy, a Sherlock. Hogy melyiket miért szeretem, illetve azt, hogy mibe akarok még belekezdeni, inkább nem is kezdem el sorolni, mert lehet, hogy akkor még jövő héten is itt ülnénk.
Dora G.: Szintén giga-mega hosszú lista következik! Szintén nagy sorozatfüggő hírében állok, és ezt büszkén vállalom. Követem a Lívia által felállított sablont. Vannak a végignézett – adott esetben többször végignézett khm… – sorozataim, például a Medicopter 117, a Futótűz, a Cult, a Hellcats, a Hetedik mennyország és a Csacska angyal. Jelenleg éppen elejétől kezdve végignézés alatt van a Heartland, a Criminal Minds és a House. Pillanatnyilag szünetre ment, de feltétlen támogatásom élvezi a The Originals, a Beauty and the Beast, a Once Upon a Time és a Sherlock. És hősiesen várakozik a befejezés megnézésre a Szívek szállodája és az Elementary. És vannak azok a sorozatok, amiket bármikor le tudok ülni nézni, mint például a Rex, a CSI, az NCIS és a Cobra11.

Van valami, amire szükséged van az íráshoz?
Livi: Sokszor szoktam keresni olyan zenét/zenéket, amik illenek az adott fejezethez, mert így könnyebb ráhangolódni.  Néha egy-két kép is segít, vagy egy jelenet egy filmből/sorozatból/könyvből, de ezek ritkábban.
Dora G.: Na, akkor vegyük szépen sorban… A zene mindenképpen kell, a hangulatban odaillő zene. Van, hogy kép is segít, főleg fanfictionöknél, főleg BIZONYOS fanfictionöknél. Sorozat elemeket pedig nagyon ritkán szoktam, bár volt már olyan, hogy a képi világ, és az alatta hallott aláfestő zene együttes hatása hozta magával az ötletet.

Kedvenc filmjeid?
Livi: Be kell vallanom, elég nagy filmes analfabéta vagyok, sok alapmű kimaradt az életemből, és olyan nagyon nem is igyekszem pótolni őket. Az örök kedvenceim a Star Wars, az Adam Sandler filmek, a Könnyű nőcske, a Made in Hungária és a Harry Potter.
Dora G.: Hát, én is filmes analfabéta vagyok, mert a fentebb említet StarWars filmeket sem láttam – és nem akarjátok tudni, hogy még miket nem. De imádom az X-men filmeket, a 3. kivételével mindet. De a leges-leges legkedvencebb filmem a Blöff. Kívülről tudom a film felét, és imádom Brad Pittet.

Melyik történeted áll legközelebb a szívedhez? Miért?
Livi: A Double Date, mert az más, mint a többi, és nem csak azért, mert Nikivel közösen írjuk. Mivel Ria karaktere lényegében egy az egyben rólam van mintázva, abban a történetben igazán benne vagyok én is; és remélem, érződik a fejezeteken, hogy mennyire igyekszem a lehető legjobbat nyújtani, mikor a DD-ről van szó.
Dora G.: Fura és elgondolkodtató belegondolni ebbe. De talán nincs ilyen. Úgy értem, mindegyik közel áll a szívemhez valamiért. A Timeless times azért, mert Cami lényegében engem személyesít meg. A Véletlen szerencse, mert annak nincs olyan szereplője, akit nem imádnék teljesen, és mert „elsőszülött gyerek” – az első befejezett történetem. A Vérbosszú megint más tészta, mert az átgondolt, felépített, és nagyon szeretem írni, és bele vagyok habarodva három férfi szereplőmbe is. A rövidebb írásaim pedig szintén mind másért, de nem részletezném.

Kedvenc könyvek?
Livi: Dan Brown könyvei, Harry Potter, Shiver, Linger, Forever, Agatha Christie könyvei.
Dora G.: Olyan sok van, hogy igazából dönteni sem tudok. De mondjuk, legyen négy, mert az egy olyan szép szám… ÉS hogy igazságos legyen, legyen két klasszikus és két modern. A két klasszikus egyértelműen a Büszkeség és balítélet és a Bűn és bűnhődés. A két modern pedig… Az egyik mindenképp Cassandra Clare Mortal Instruments sorozata, a másik meeg… legyen Ken Follett Titánok bukása.

Egyedül vagy társaságban szeretsz írni? Vagy lényegtelen?
Livi: Igazából lényegtelen, de sokszor vagyok úgy, hogy miközben írni próbálok, közben facebookon beszélgetek két-három emberrel is akár. Néha segítenek, néha viszont csak hátráltatnak, mert elterelik a figyelmemet.
Dora G.: Egyedül. De erre többnyire képtelen vagyok, mert valakivel mindig beszélgetek közben face-n. Na jó, amikor egy ültő helyemben megírok másfél-két oldalt olyankor csendes magányomra vagyok utalva.

Kedvenc előadó?
Livi: A teljesség igénye nélkül: Simple Plan, Linkin Park, Paramore, OneRepublic.
Dora G.: Simple Plan. És OneRepublic. És Bruno Mars.

Szereted a prológusokat és epilógusokat, vagy feleslegesnek tartod őket?
Livi: Nem szoktam hiányolni őket, ha nincsenek, viszont ha jól meg van írva, jöhet mind a kettő.
Dora G.: Hát, ez sok mindentől függ. Nem ragaszkodom foggal-körömmel a prológushoz. Kifejezetten szeretni szoktam, ha van szerepe. Ha előrevetít, vagy visszautal, ha jól meg van írva, ha tömör, ha velős. Ha bemutat, vagy ismertet, elkalauzol egy világban. De az „XY, vagyok, 17 éves, és New Yorkban éltem egészen eddig, az életem fenekestül felfordult” típusúaktól a hideg ráz. Meg azoktól is, ami gyakorlatilag semmiben nem különbözik egy első fejezettől.

Kedvenc idézet? Vagy kedvenc dal? /Amelyiket szeretnéd./
Livi: Kedvenc dal: Simple Plan – Freaking Me Out. Meg a Summer Paradise, meg gyakorlatilag az összes Simple Plan dal. És most a Linkin Park – Final Masquerade is a szívem csücske. Meg a Dicke, dicke Ding. :D
Dora G.: Szintén Simple Plan – összes … :D meeeg most épp minden foci VB-s dal – (aww, a Bailando *-* meg a Dicke Dicke Ding… :D Megazösszes). De rongyosra hallgatom James Blunt Tears and Rainjét és a Guns’n’Roses November Rainjét is.



Akinek küldeni szerettük volna, már megkapta, úgyhogy a 10 kérdést, és a továbbküldést most kihagynánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése