Első díjunk

A díjat nagyon szépen köszönjük Nikinek! :)

Szabályok
• Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról.
• A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
• 11 kérdést kell feltenni a jelöltnek.
• 11 blogot kell jelölni és linkelni.
• Nincs visszaadás, visszajelölés.


11 dolog rólunk (5-5 felosztásban, plusz egy közös)
1. Életem eddigi legnagyobb és legjobb élményének tartom, hogy cserediák voltam Németországban.
2. Tegnap óta legalább harmincszor meghallgattam ezt a számot: OneRepublic - Love Runs Out
3. A kedvenc sorozatom a Once Upon a Time, a kedvenc szereplőm pedig Hook.
4. Amikor ilyen írj magadról X dolgot kikötés van, soha nem tudom, mit írjak. Jobban szeretem, ha megkérdezik az emberek, hogy mire kíváncsiak velem kapcsolatban.
5. Fáj a tenyerem.
#1 Megszállott sorozatfüggő hírében állok. Képes vagyok borzasztó mélységekig elmerülni egy-egy sorozatban. Ami a félelmetes, hogy bizonyos sorozatok egyre nagyobb hatással vannak rám. A Sherlock megnézése után például másfél hetes gyászidőszakot tartottam, amikor nem néztem semmilyen sorozatot, még véletlen se –csak Sherlockos videókat. Nagyon durva, ugye?
#2 mostanság azzal tengetem a délutánjaimat és a fölösleges óráimat – amiből amúgy nincs sok, de ERRE valahogy mindig jut –, hogy a Dr. House-t nézem. A legelejétől. Zavarbaejtő, de már a második évad vége-felé járok, és minden másodpercét imádom. Régen is néztem, de akkor félbeszakadt több okból kifolyólag, de most újrakezdtem és aww. *.*
#3 A sorozatfüggőségem mellett – amik többnyire gyilkolászós, vérengzős, cseppet sem humánus, romantikus sorozatok – rajongásig imádom a Disney meséket. Gyakorlatilag az összest. És meg vagyok veszve a zenéikért. Az elmúlt napokban szinte csak azt hallgattam – meg egy spanyol argentin számot, egy régi-régi sorozatból szappanoperából, amit néztem. Tudom, gáz. De azért… 
I have often dreamed of a far-off place
Where a great warm welcome will be waiting fot me...
#4 Fura humora van a sorsnak. Ugyanis 8.-ban biosz-kémia szakra jelentkeztem, ahol egy év után rájöttem, hogy ezt a franc se akarja tanulni. Három év szenvedés után végül sikerült leadnom a kémiát, majd egy újabb év után a biológiát is. Majd erre fél évre kitaláltam, hogy én biza gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök leszek. Amihez mi kell? Úgy biza… Biológia. 
#5 Húsz éves létemre még mindig úgy tudok rajongani dolgokért, mint egy kiskamasz. Vegyük például azt, hogy a szobám tele van ragasztva a kedvenc csapataim és focistáim posztereivel. Vagy hogy a telefonomon és a gépemen millió és egy kép van Benedict Cumberbatch-ről, Martin Freemanről, Hugh Jackmanről, Ryan Goslingről, David Villáról, Xabi Alonsóról, Bastiann Schweinsteigerről és… társaikról.
+1 Megismerkedésünk rövid története: A kezdetek kezdetén mindketten egy híresen hírhedt, akkoriban még eredményes magyar focistáról vezettünk blogot, Rudolf Gergelyről, aki mit ad isten, mindkettőnk képzeletében a Milanban focizott - milyen távoli ábránd ez ma már... Mégsem merült fel egyikünkben sem annak a gondolata, hogy esetleg koppintottunk egymásról, hanem megörültünk, hogy más is eme csodálatos csatárral dolgozik, és lelkesen belekezdtünk egymás blogjainak olvasásába. Írogattunk komikat egymásnak, és rövid úton rájöttünk, hogy "This is a beginning of a beautiful friendship."

Válaszaink
1. Milyen napod volt?
Lívia: SZÖRNYŰ. Először is, ma délelőtt volt két rendkívül izgalmas órám. Meg lett volna egy harmadik is, csak azt ellógtam a negyedik előtt, mert nagyjából egyhuzamban kilenctől ötig nem bírtam volna idegrendszerrel. És amikor fél hatkor elindultam a koliból az utolsó órámra, ami a főépületben lett volna, az út közepén olyat estem… Ha más esik ekkorát a szemem láttára, körberöhögöm, de mondanom sem kell, így nem volt olyan vicces. Tetőtől talpig sáros lettem plusz a jobb tenyeremen nem sok bőr maradt (bocsika a vizuális típusoktól). Szóval igen. Ilyen az én szerencsém. Még jó, hogy van Neogranormon a koliban…. Bár a sebfertőtlenítőt most jobban tudnám díjazni.
Dora G.: Szuper. Egy tündéri tüszős mandulagyulladással fekszem (khm… fekszem, nagyon…) itthon, ahelyett, hogy bármi mást csinálnék. Mindenki álma az, hogy betegen töltse a szünetét…
2. Van/vannak most új ötlet/ötletek a fejedben?
Lívia: Van néhány, csak elegendő szabadidővel nem vagyok megáldva. De a DD-hez is vannak most ötleteim, meg a Break my fall is készülhetne. És ezeken kívül van még egy valamim, ami egyelőre elég képlékeny, de ha majd teljesen kialakul – először a kis fejemben, aztán wordben – nagyon fogjátok szeretni (legalábbis remélem).
Dora G.: Nagyjából egy tucatnyi, és napról napra több. Most éppen a Bosszún és az elkezdett, de be nem fejezett történeteimen kívül öt, ebből három olyan, hogy itt helyben neki tudnék állni, mert annyira kész a koncepció meg a szereplők elgondolása… De hát az a fránya idő…
3. Melyik napszakban szeretsz a legjobban írni?
Lívia: Változó, mert ha napközben van egy lyukasórám, akkor azt általában szeretem kihasználni, meg este is jó, mert akkor csend és nyugi van.
Dora G.: Amikor ihletem és kedvem van. Ez általában este, szünetekben délelőtt, vagy kora délután – amikor egyedül vagyok itthon, és senki nem zajong.
4. Mi a véleményed rólunk?
Lívia: Kitartóak vagyunk, és szeretnivalóak, és hülyék, és meg kéne tanulnunk, hogy előbb gondolkodsz, utána beszélsz. xD
Dora G.: Hogy kevés nálatok lököttebb embert ismerek, és imádom a közös facebook beszélgetéseinket szemlélni, amikor kimegyek egy pohár üdítőér, és mire visszajövök, ti visszaolvashatatlan mennyiséget vitáztatok.
5. A kommentek, illetve a saját életed alakulása mennyire befolyásolja a történeted/történeteid alakulását?
Lívia: Egy-két kommentből szoktam ötleteket meríteni, de ezek általában apróságok, és nem kell miattuk a fél történetet átírni. Például ha valaki azt kéri, XY szereplő szerepeljen a következő részben, kap pár sort az illető, ha megoldható. A saját életem pedig nem igazán befolyásol, a hangulatom annál inkább.
Dora G.: A kommentek találgatásait szórakoztató olvasni, és nagyon nagy löketet adnak az íráshoz, de a tartalmuk nem befolyásol abban, amit írok. Mivel megvan az alapvető cselekményszálam, ezért nem nagyon szeretek ettől eltérni, maximum olyan dolgokban, hogy egy karakter esetleg nagyobb szerepet kap, ha az nem változtatja alapjaiban a történet kimenetelét. Régen beleestem ebbe a hibába, hogy onnan merítettem ötletet, és csúnya vége lett, mert vagy egyáltalán nem tudtam folytatni, vagy szörnyen nyögvenyelős lett.
Azt pedig igyekszem úgy alakítani, hogy a saját életem ne befolyásolja. Például ha tudom, hogy olyan hangulatom van, hogy egy komplett családot lemészárolnék, akkor nem ülök le írni. Vagy például volt már olyan, hogy írtam fél oldalt a Bosszúhoz, és rájöttem, hogy úristen, ez nem Rina, hanem én. Na, ilyenkor van az, hogy kitörlöm azt a fél oldalt, és bezárom a dokumentumot.
6. Szerinted ha egy suliba járnál/jártál volna velünk, jóban lettünk volna?
Lívia: Nem tartom valószínűnek, hogy leültem volna melléd a legelső napon. De képzeld el, hogy a közös sulinkban a legelső dráma órán szépen körbe ültünk volna, és mindenkinek mondania kellett volna magáról egy dolgot, ami szerinte csak rá jellemző. Az én mondatom: Szeretem Schweinsteigert. Na, ott kezdődött volna a mi világra szóló barátságunk. :D
Dora G.: Igen, mert szeretitek a Bayernt, és ugyanolyan bolondok vagytok, mint én. :D
7. Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
Lívia: Carolin Böhs, mert ő Reus barátnője, és innentől kezdve nem kell magyaráznom. Vagy hasonló elgondolásból Sarah Brandner. xD
Dora G.: Ezen még soha nem gondolkoztam, szóval ez egy elég fogós kérdés. De az mondjuk elég menő lenne, ha bejárásom lehetne a Sherlock forgatására, és láthatnám a megírt forgatókönyvet, szóval akkor legyen Steven Moffat… :D
8. Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?
Lívia: Az élőt választanám mindenképp, valahogy nem tudom elképzelni, hogy egy hullával vacsorázok…
Dora G.: Erre viszont kapásból rá tudom vágni a választ. Ha már elhunyt, akkor egyértelműen Ayrton Senna. Hiszem, hogy zseniális versenyző volt, noha nem láttam őt versenyezni, csak felvételről, eltökélt, aki mindent megtett a célért, és pofátlanul, igazságtalanul fiatalon halt meg.
Ha élő, akkor már nehezebb a választás, mert szívesen meginnék egy kávét Iker Casillasszal, és megkérdezném tőle, hogy mi a bánatos égért nem megy már el Madridból, és kifaggatnám, hogy hogyan csinálja, hogy mindenki hallgat rá a csapataiban. Szívesen dumcsiznék Hugh Jackmannel, ahol valószínüleg az X-men filmek kulisszatitkairól beszélgetnék vele, és teljesen ártatlanul megkérdezném, hogy hogyan lehetséges, hogy jobban néz ki a Farkasban, mit az X-men: A kívülállókban. De Bryan Singerrel is szívesen beszélgetnék arról, hogy miért nem vállalta el a harmadik X-men filmet, mert nélküle kritikán aluli lett. Franck Riberyt is szívesen meginterjúvolnám, hogy nem törte-e le nagyon, hogy nem kapott Aranylabdát. És Zlatan Ibrahimoviccsal is elbeszélgetnék. Valószínűleg ez Ronaldo, és a hozzá hasonló focista-majmok kiröhögésével telne. Ibrával szerintem kifejezetten jól kijönnénk.
9. Hogyan látsz minket öt év múlva?
Lívia: Olyan menő munkahelyünk lesz, öt év múlva már az Allianz Arenában szurkolunk a Bayernnek, ha a Dortmunddal játszik.
Dora G.: Kivégzitek az egyetemet, elmentek egy Bayern meccsre, Niki kilátogat egy 1D koncertre és túléli,  és rájön, hogy nem is szereti őket, boldogok és sikeresek lesztek – úristen, ez de nyálas duma… :D Na mindegy, azért megmarad ez. :D
10. Twitter vagy Instagram?
Lívia: (Ez az a kérdés, amire gondolkodás nélkül rávágnám, hogy Facebook!) Instagram, a Twittert alig használom.
Dora G.: Twitter. Az Instát fél éve le akarom tölteni, de átkozottul lusta vagyok.
11. Megbántad, hogy megismertél minket?
Lívia: Azt bánom, hogy nem ismerlek ovis korom óta.
Dora G.: Nein! :)

Kérdéseink
1. Ha lehetne, melyik ország uralkodója lennél?
2. Milyen zenét szeretsz?
3. Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?
4. Hány sorozatot nézel egyszerre? Melyik a kedvenced?
5. Nézel tehetségkutatókat? Ha igen, melyiket?
6. Vannak előre megírt fejezeteid vagy amint elkészülsz, már töltöd is fel?
7. Van testvéred?
8. Szereted a Disney meséket? Ha igen, melyik a kedvenced?
9. Mi a véleményed a blogunkról?
10. Kaptál már negatív kritikát? Mi a véleményed róla?
11. Szereted az édességeket? Mi a kedvenced?

Akiknek továbbadjuk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése